Херти АД представя нов уебсайт малко преди IPO-то си
Шуменската компания Херти АД, която е основният производител на алуминиеви и пластмасови капачки в България, представи новия си уеб сайт с адрес www.herti.bg. Две седмици преди първичното публично предлагане на акции на компанията, Херти предоставя актуална информация за дейността, структурата и продуктите си.
Сайтът дава възможност и на потенциалните инвеститори да разгледат Проспекта за Първичното публично предлагане, Резюме на проспекта и Документа за предлаганите ценни книжа в секцията „Връзки с инвеститорите”.
Херти АД произвежда различни видове капачки от алуминий и пластмаса за хранителната и фармацевтичната индустрия, като държи 90% от пазара в България. Около 80% от продукцията на компанията се изнася в над 30 страни по света - ЕС, Турция, Русия и бившите съветски републики. Капацитетът на производственото предприятие е над 1.5 млрд. капачки годишно. Компанията притежава сертификат за управление на качеството ISO 9001:2000 и прилага принципите на добро корпоративно управление.
Създадената през 1993 г. компания бързо се налага като основен производител на капачки в България и успешно налага своята марка в чужбина, като развива дейност чрез дъщерни компании във Великобритания, Румъния и Франция.
Емисията, която ще бъде предложена за продажба, е в размер на 3 милиона нови и до 1.4 милиона стари акции от капитала на Херти АД. Резултатите от подписката и разпределението на акциите, на база метода „букбилдинг”, ще бъдат обявени на 28 януари 2008г.
Средствата, набрани чрез първичното публично предлагане, ще бъдат използвани за финансиране на четиригодишна инвестиционна програма и за повишаване на производствения капацитет на компанията. Водещ мениджър на емисията е Райфайзенбанк (България) ЕАД.