Маркетинг и медии

Американски бранд дава по $1000 на 100 души, ако не влизат в социалните мрежи през октомври
Стратегии/Маркетинг и медии

Американски бранд дава по $1000 на 100 души, ако не влизат в социалните мрежи през октомври

Stonyfield се фокусира върху токсичния предизборен дискурс в социалните медии в новата си маркетингова кампанияStonyfield се фокусира върху токсичния предизборен дискурс в социалните медии в новата си маркетингова кампания

прочети

Готови ли сте да работите от понеделник до неделя? Въпрос към 57% от Gen Z, които искат да бъдат инфлуенсъри
Стратегии/Маркетинг и медии

Готови ли сте да работите от понеделник до неделя? Въпрос към 57% от Gen Z, които искат да бъдат инфлуенсъри

Ето как изглеждат дните и многото предизвикателства, пред които създателите на съдържание се изправят по пътя си към популярността и достигането до финансова стойностЕто как изглеждат дните и многото предизвикателства, пред които създателите на съдържание се изправят по пътя си към популярността и достигането до финансова стойност

прочети

Тя ремонтира имиджа на Hyundai. Ще успее ли да направи това и за X?
Стратегии/Компании

Тя ремонтира имиджа на Hyundai. Ще успее ли да направи това и за X?

Анджела Зепеда е новият маркетингов ръководител на социалната мрежа на Илон Мъск. Възстановяването на отношенията с рекламодателите ще бъде нейното най-голямо предизвикателство досегаАнджела Зепеда е новият маркетингов ръководител на социалната мрежа на Илон Мъск. Възстановяването на отношенията с рекламодателите ще бъде нейното най-голямо предизвикателство досега

прочети

Последен опит на Тръмп да се хареса на феновете на Суифт - фланелката „Trump Era“
Стратегии/Маркетинг и медии

Последен опит на Тръмп да се хареса на феновете на Суифт - фланелката „Trump Era“

Бившият президент използва дизайн  на тениските на Тейлър Суифт в кампанията сиБившият президент използва дизайн на тениските на Тейлър Суифт в кампанията си

прочети

Никой не може да разбере дали Tesla е автомобилна компания, или не
Стратегии/Маркетинг и медии

Никой не може да разбере дали Tesla е автомобилна компания, или не

Самият Мъск неведнъж е казвал на инвеститорите, че не трябва да купуват акции на Tesla, ако не виждат в нея нещо повече от автомобилен производителСамият Мъск неведнъж е казвал на инвеститорите, че не трябва да купуват акции на Tesla, ако не виждат в нея нещо повече от автомобилен производител

прочети

Подкрепата на Суифт за Харис е привлякла над 300 хил. потребители към правителствен уебсайт с информация за вота
Стратегии/Маркетинг и медии

Подкрепата на Суифт за Харис е привлякла над 300 хил. потребители към правителствен уебсайт с информация за вота

В своето обръщение в Instagram музикалната суперзвезда насочи своите последователи към уебсайта Vote.gov и ги насърчи да направят собствено проучванеВ своето обръщение в Instagram музикалната суперзвезда насочи своите последователи към уебсайта Vote.gov и ги насърчи да направят собствено проучване

прочети

Jell-O последва стратегията на марки като Ikea и KFC, създавайки „желирани“ мебели
Стратегии/Маркетинг и медии

Jell-O последва стратегията на марки като Ikea и KFC, създавайки „желирани“ мебели

Има нарастващ апетит за уникални продукти от класически марки, които могат да бъдат притежавани и които предизвикват силна емоционална връзка, казва бранд мениджър от Kraft HeinzИма нарастващ апетит за уникални продукти от класически марки, които могат да бъдат притежавани и които предизвикват силна емоционална връзка, казва бранд мениджър от Kraft Heinz

прочети

Защо Райън Рейнолдс е сред най-иновативните личности за последните 10 години
Живот/Маркетинг и медии

Защо Райън Рейнолдс е сред най-иновативните личности за последните 10 години

Актьорът счупи бариерите пред маркетинга с Deadpool. Сега чрез Maximum Effort и MNTN оказва още по-голямо влияние над рекламната индустрияАктьорът счупи бариерите пред маркетинга с Deadpool. Сега чрез Maximum Effort и MNTN оказва още по-голямо влияние над рекламната индустрия

прочети

Гласът на Тейлър Суифт за Камала Харис стига до над 280 милиона последователи
Стратегии/Маркетинг и медии

Гласът на Тейлър Суифт за Камала Харис стига до над 280 милиона последователи

Много от феновете на поп звездата вече са сформирали Swifties for Kamala - коалиция от фенове, които събират пари и насърчават хората да се регистрират, за да гласуватМного от феновете на поп звездата вече са сформирали Swifties for Kamala - коалиция от фенове, които събират пари и насърчават хората да се регистрират, за да гласуват

прочети

Носталгията по 90-те, която движи културната индустрия
Стратегии/Маркетинг и медии

Носталгията по 90-те, която движи културната индустрия

Барби, Супер Марио, Чип и Дейл... Тази фиксация към миналото е нещо повече от типичния цикъл на тенденциите, при който старото става ново 20 години по-късноБарби, Супер Марио, Чип и Дейл... Тази фиксация към миналото е нещо повече от типичния цикъл на тенденциите, при който старото става ново 20 години по-късно

прочети

Короната срещна Холивуд: Видеото на Кейт Мидълтън счупи стереотипите
Живот/Маркетинг и медии

Короната срещна Холивуд: Видеото на Кейт Мидълтън счупи стереотипите

Принцесата на Уелс загърби вековните традиции и обяви подробности за лечението на рака си по поразително различен начинПринцесата на Уелс загърби вековните традиции и обяви подробности за лечението на рака си по поразително различен начин

прочети

Плодът на изкушението: Ананасът отново се ползва като символ за търсене на партньор
Живот/Маркетинг и медии

Плодът на изкушението: Ананасът отново се ползва като символ за търсене на партньор

Новата тенденция се появява в момент, в който по-младите като че ли са преситени от запознанства онлайн и измислят всякакви начини да се върнат към класическите срещи на живоНовата тенденция се появява в момент, в който по-младите като че ли са преситени от запознанства онлайн и измислят всякакви начини да се върнат към класическите срещи на живо

прочети

ТЪРСЕНЕ

СПОДЕЛИ

МЕНЮ