Плановете за IPO на Tommy Hilfiger замразени, компанията търси придобивания
Частната компания за дялово инвестиране Apax е замразила плановете за първично публично предлагане на Tommy Hilfiger, е заявил Фред Геринг- изпълнителен директор на модната къща, пред Handelsblatt.
Мениджмънтът на Tommy Hilfiger и Apax искат да продължат да развиват компанията в един общоприет период от три до пет години, казва Геринг в интервюто.
По-рано тази година Apax временно отложи плановете си за IPO и за листване на акциите на Tommy Hilfiger на Амстердамската фондова борса поради волатилните пазарни условия, но обяви, че може да преразгледа въпроса през есента на 2009 г.
IPO-то обаче вече не е на дневен ред, както споделя Геринг в интервюто си за немския икономически всекидневник.
Компанията обаче търси възможности за придобивания, с които да разшири бизнеса си, според Handelsblatt.
Продажбите на Tommy Hilfiger възлизат на 1.34 млрд. евро за финансовата година приключила в края на март 2008 г., което е увеличение с 14.4% на годишна база. EBITA печалбата на компанията скача с около 24% до 707 млн. евро за периода.
Apax купува Tommy Hilfiger за 1.6 млрд. долара през 2005 г., когато модната компания има затруднения със спадащи продажби и печалби на пазара в САЩ.
Компанията обаче отново се представя добре на щатския пазар и сега може да се съсредоточи върху разрастване, според Геринг.