Общо 77% от американските интернет потребители са гледали видео в мрежата, сочат данни на ComScore.

Средностатистическият потребител е гледал 273 минути през годината.

Само през ноевмри американците са изгледали 12.7 млрд. видео материала, или с 34% повече спрямо година по-рано.

Лидер в подреждането с 40%, или 5.1 млн. броя, е Google, като 98% от материалите на компанията са от YouTube.

Втора и трета позиция са за Fox Interactive Media и Viacom Digital.

За последните три месеца (1 октомври - 31 декември) пазарът на интернет реклама в САЩ достигна сумата от 36.8 млрд. долара.

Последните анализи от страна на eMarketer сочат, че пазарът на онлайн видео реклама ще нарасне до 1.25 млрд. долара през 2010 г. и 1.85 млрд. долара за година по-късно.

За 2012 и 2013 г. прогнозите са, респективно, за 3 и 4.6 млрд. долара.