След рекордно ниския рейтинг миналата година, спонсорите на наградите Оскар няма да бъдат толкова щедри, както преди. Този път не е виновна само финансовата криза, пише www.Men.bg.

Каналът ABC очаква церемонията да донесе приходи от реклама в размер на едва 68 милиона долара, спрямо 81.8 милиона миналата година.

Стигна се до там, че ABC намалиха цената на рекламата с 18%.

Козметичният гигант L'Oréal е решил да не рекламира тази година, което е загуба от 22 милиона долара за ABC.

Каква е причината? Този път световната криза не е виновна. Проблемът е възрастта на аудиторитя. Прочувания показват, че миналата година зрителите на възраст между 18 - 49 години са намалели с 24% спрямо 2007 г.

Козметичните компании искат да рекламират сред млади жени, а те все по-малко гледат Оскарите. Оказва се, че средната възраст на зрителите на церемонията е 49.5 години!

Академията и ABC трябва спешно да измислят начин да направят шоуто по-привлекателно за младите.