Стартира българско приложение за мобилен маркетинг
От 29 февруари стартира Infozone.bg - уеб услуга и мобилно приложение, които предоставят разнообразна информация чрез мобилно и локално търсене по различни критерии. Акцентът е върху бърз и лесен достъп до полезна информация за услуги и продукти в България - само с няколко натискания върху сензорен дисплей на мобилно устройство.
Всеки вид бизнес с физическа локация може да си направи регистрация на обект в Infozone.bg и да отбележи точното си местоположение. По този начини той става видим за потребителите на приложението – част от над 1 млн. притежатели на смартфони и таблети в България, както и чуждестранни посетители в страната. Услугата работи и чрез сайт, като това гарантира представяне пред още по-широка интернет аудитория.
Системата предоставя данни в зависимост от местоположението на потребителя и по този начин регистрираните обекти със своите специални оферти имат възможност да привличат клиенти, които са в близост до тях.
Приложението и уеб услугата работят с удобен и интуитивен интерфейс и следват последните тенденции за мобилен достъп до съдържание и за услуги, базирани на местоположението. Стартирането на проекта е обосновано от необходимостта от качествен софтуер за мобилен маркетинг в България и от нарастващото значение на мобилната стратегия за успеха на бизнеса. Бумът на пазара на смартфони и таблети, както и бързото проникване на мобилния интернет, са достатъчно показателни за това.
Първоначално Infozone.bg e отворен за включване с фирмени профили, като функционалностите и регистрацията за крайни потребители на услугата ще работят от средата на април 2012 г. Мобилното приложение Infozone.bg e разработено на етап бета за операционна система Android. След 1 април 2012 г. ще е налично за изтегляне от Android Market. Успоредно се разработва приложение за iPhone, което също ще бъде достъпно скоро.