Продажбите на автомобили в Индия удариха дъното
Индийският пазар на леки коли, който някога се радваше на разцвет, отчете най-лошото си представяне за последното десетилетие, съобщиха местните власти, след като януарските продажби се сринаха с над 12% спрямо година по-рано.
Продажбите на коли – ключов барометър за икономическото състояние на страната, намаляха с 12.45% до 173 420 броя през януари от 198 079 през същия месец на 2012 г., обяви Съюзът на индийските автопроизводители.
"Смятаме, че ръстът на продажбите на пътнически автомобили (за финансовата 2012-2013 г.) ще бъде отрицателен", отбеляза директорът на асоциацията Сугато Сен.
"Последният път, когато това се случи, бе през 2002-2003 г.. Индустрията преминава през тежки времена", допълни Сен, цитиран от БГНЕС.