Как харчат парите си милионерите
Общо разпространеното схващане за милионерите е, че те са хора, които харчат много пари за диаманти, чанти, часовници и яхти.
Ново проучване на CNBC обаче показва, че хората със седемцифрено състояние са доста по-практични, когато става въпрос за разходите им за лукс.
В проучването са взели участие 514 американци с активи за 1 млн. долара или повече, в които не се включва основното им жилище. Тази група всъщност представлява най-богатите 8% от американските домакинства. Участниците в проучването са от най-различни части на САЩ.
Онлайн проучването е проведено през март от SpectremGroup по пръчка на CNBC.
Когато става въпрос за техните покупки в последните 12 месеца, най-големите разходи на милионерите са били за подобрения по дома и за почивки. Повече от половината от тях са похарчили по над 2 500 долара за ремонти в дома в последните 12 месеца. По отношение на почивките над 60% отговарят, че са похарчили по над 5 000 долара.
Сред по-богатите милионери, или тези с активи за по над 5 млн. долара, по-голямата част са харчили по над 10 000 долара за последните 12 месеца.
Вижте още: Рекорден брой милионерски домакинства в САЩ
Що се отнася до бъдещето почивките и подобренията в дома ще продължат да са основните разходи на милионерите, заедно с колите.
Една трета от милиониерите планират да увеличат разходите си за пътувания и почивки. След това по ръст на разходите се нареждат украсата на дома (28%) и колите като 20% от участниците в проучването споделят, че планират да похарчат повече пари за коли.
Жените милионери са дори още по-склонни да увеличат разходите си за автомобили през тази година в сравнение с мъжете милионери.
В проучването са включени милионери съгласно техните активи. Техният годишен доход в повечето случаи е над 125 000 долара, така че тук не става дума за хората, които печелят наистина милиони и които могат да харчат повече за мода и бижута.
Когато обаче става въпрос за привличането на парите на милионерите, е по-добре да си луксозен хотел или производител на мебели, отколкото Tiffany или производителя на кожени стоки Coach.