Той е на 25 г. и продава суперколи на богати китайски студенти
Ник Лам може да бъде смятан за модерен сватовник, чиято основна задача е да свързва елитните си клиенти с перфектните автомобили.
25-годишният изпълнителен директор на New York Auto Depot успешно си партнира с богати китайски студенти, помагайки им да се ориентират на американския пазар на свръхлуксозни автомобили. Ник не само запознава клиентите си с избрания автомобил, но води преговори и помага в оформянето на документите при продажбата.
Лам познава много добре горчивия опит от закупуването на първа кола. Веднага щом пристига в Ню Йорк през 2009 г., за да учи в университет, той купува първата си кола, с която разнася пици за веригата Papa John`s.
Покупката е огромно разочарование и само четири месеца по-късно започват проблемите със спирачките, двигателя и скоростната кутия. Това мотивира младежа да започне да търси книги, списания и образователни клипове в YouTube, за да открие проблемите на личния си автомобил, пише CNBC.
Именно там започва да се заражда неговият малък бизнес. Все по-често приятели и близки водят Лам в автокъщите, за да им помогне с избора, като в замяна получава по един безплатен обяд. Когато поръчките драстично скачав, Ник започва да таксува своите клиенти.
Освен бъдещи шофьори, все повече търговци на автомобили също проявяват интерес и го заливат с оферти и промоции. Много скоро става ясно, че Ник не може да се задоволи само с посредничество и вместо това отваря собствена автокъща, която успява да си създаде редовни клиенти в повече от 19 университета.
Самият Лам вече е разделил своите клиенти на категории - от най-скромните с бюджет от 20 до 60 хиляди долара до супер богатите деца, които трудно биха се задоволили с нещо по-малко от класата на Ferrari.
В момента компанията му продава около 60 автомобила месечно на средна стойност от 30 000 долара, а луксозните автомобили съставляват около 20% от продажбите.
Най-скъпата кола, продавана някога в New Your Auto Depot, е на стойност 800 000 долара.
Луксозните коли в Китай имат до 250% надценка спрямо САЩ, затова богатите китайски студенти не се колебаят да купуват тези автомобили.