Как високият брой случаи на COVID-19 увеличи продажбите на шоколад в САЩ?
Има връзка между високият брой случаи на Covid-19 и продажбите на шоколад, според Hershey. Затова от компанията за шоколадови изделия бързо намират начин да продават повече шоколад по време на пандемията.
От Hershey забелязват, че в районите в САЩ с висок брой случаи на коронавирус, търсенето за нейните шоколадови десертчета скача с между 40 и 50%, информира CNN.
Защо? Защото в тези райони хората прекарват повече време на открито в опит да ограничат разпространението на заразата. Повечето време навън означава приготвянето на по-големи количества от традиционния десерт за пикници S’mores и съответно закупуването на повече шоколадчета Hershey, според компанията.
След като установяват това, от компанията за захващат за работа.
"Нашите екипи бързо създадоха модел, който комбинира реалния и прогнозния брой случаи на Covid-19 по райони с пътникопотока в магазините и тенденциите в продажбите," казва главният изпълнителен директор Мишел Бък. "Успяхме да прогнозираме скока в търсенето, да коригираме времето си за производство и да осигурим точното количество стокови запаси в точните магазини."
Това не е всичко. Компанията също така промени рекламните си послания, така че да "отразяват промените, през които преминават нейните клиенти" и се фокусира върху онлайн продажбите.
От Hershey вземат рекламата по време на пандемията много на сериозно.
Преди празника Хелоуин от компанията пуснаха уебсайт с инструкции за безопасно предлагане на лакомство или пакост във всеки окръг в САЩ. Офис служителите на компанията също така предложиха доброволно да помагат в магазините и заводите преди празника.
Всички тези усилия се отплатиха. По време на празника компанията успява да увеличи леко продажбите си в сравнение с предходната година и да разшири пазарния си дял, заяви Бък.
Hershey се справя добре през пандемията, тъй като стресираните клиенти посягат редовно към шоколадовите изделия.
Нетните продажби на Hershey нарастват с 4% за трите месеца до 27 септември, в сравнение със същия период година по-рано. Компанията възобнови прогнозата си за финансовата 2020 г., която бе оттеглила през април и очаква около 1% ръст на продажбите за годината.
Не всички продукти на компанията обаче се продават с такъв успех и Hershey изпитва затруднения в някои области, най-вече при ментовите бонбонки и дъвките. От компанията пуснаха рекламна кампания за ментовите бонбонки Ice Breakers насърчавайки хората "да освежават дъха си преди да сложат маска".
Въпреки това продажбите на продуктите за освежаване на дъха падат с между 20 и 25% за последното тримесечие.