Поп звездата Ед Шийрън изненада феновете си в супермаркет край Лондон, където раздаде пица и автографи – върху наденички с лют сос.

Музикантът обяви събитието в Instagram, а то съвсем не беше случайно – целта е да популяризира линията му люти сосове Tingly Ted's.

Видеоклиповете, публикувани в социалните мрежи, показват фенове, наредени на паркинга пред хранителен магазин Sainsbury's в Сейнт Олбанс, предградие северно от Лондон, пише CNN.

Някои фенове споделиха, че не са имали представа, че Шийрън ще бъде там.

„Бяхме много щастливи, че Ед Шийрън направи изненадващо посещение в нашия магазин, за да покаже своите люти сосове Tingly Ted's. Това със сигурност накара клиентите да настръхнат от вълнение!“, коментира Сатвиндър Хайре, управител на магазина, пред PA Media.

Сосът на Шийрън „може да подейства на всичко“, се казва в друг видеоклип, публикуван от Tingly Ted's в Instagram.

Според уебсайта на марката, британският изпълнител е бил „обсебен от кетчупа и лютия сос през целия си живот“ и има татуиран етикет на кетчуп Heinz на ръката си. Той е създал своя лют сос, за да осъществи мечтата си, се казва още в съобщението.

Tingly Ted's далеч не е първият продукт на знаменитост, който навлиза в бизнеса с храни и напитки.

Миналата година компанията за дялово инвестиране на Ким Кардашиян инвестира в сосове с трюфели. Том Ханкс продава кафе Hanx, а Кайли Дженър пусна на пазара газирани напитки с водка в кенчета преди няколко месеца.