ПИБ с награда за най-добро клиентско обслужване
Първа инвестиционна банка бе отличена с награда за най-добро клиентско обслужване на Шестото международно финансово изложение "Банки Инвестиции Пари" в Пловдив.
Наградата се връчва за първи път в историята на изложението, а Първа инвестиционна банка бе избрана от многочленно жури.
Удълженото работно време (седем дни в седмицата), високият професионализъм и любезното отношение, с които Първа инвестиционна банка се отличава при работа с клиенти, са водещ мотив за присъждане на наградата.
Първа инвестиционна банка многократно е получавала високи оценки за работа с клиентите. За четвърти път от своето създаване банката е с номинация в категорията най-добро клиентско обслужване.
През 2002 г., 2003 г. и 2006 г. ПИБ беше наградена с приза „Банка на клиента” в конкурса на в. „Пари”.