Обявиха победителите в конкурса PR Приз 2008
Вчера вечерта бяха връчени наградите в осмия конкурс за постижения в сферата на връзките с обществеността - "PR Приз 2008". На церемония в столичния хотел "Метрополитън" връчиха на 16-те победители наградите в осмия конкурс за постижение в сферата на връзките с обществеността - "PR Приз 2008".
В началото на церемонията председателят на УС на Българското дружество за връзки с обществеността Асен Асенов обяви, че в рамките на фестивала е постигната договореност между дружеството, асоциация ИМАГИНЕС и Асоциацията на преподавателите по комуникация във висшите училища да бъде създадена конфедерация на PR-организациите в България.
Наградата за корпоративна PR-кампания беше връчена за кампанията "От любов към живота" на AVON на All Chanels Comunication, съобщава БТА.
Призът за обществено значима PR-кампания на организация от стопанския сектор получи мобилният оператор "Глобул" за кампанията си "Шофирай безопасно с хендс фрий".
Като най-добра беше отличена информационната кампания на Министерството на финансите за европейските фондове "Бъдете активни" - осъществена от PR-агенцията "Актив груп". Същата агенция получи и наградата за PR на политическа организация. Нейно дело е кампанията на НДСВ за участие в изборите за Европейски парламент.
"МКБ Юнионбанк" бе наградена за вътрешноорганизационен PR – за вътрешноинформационната кампания за служителите й.
От Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България връчиха специален приз за корпоративна отговорност на ЗПАД "Булстрад живот" за кампанията на дружеството за детска рисунка за стенен календар. С награда за PR на нов продукт беше отличена All Chanels
Comunication за кампанията "Нова серия гримове" на AVON.
Бяха връчени награди за PR-кампания на съществуващ продукт, за PR-събитие, PR-кампания на медия, за кризисен PR, за PR-кампания в сектор "Туризъм и свободно време", кампания в
сектор "Финанси и връзки с инвеститори", кампания в сектор "Информационни и телекомуникационни технологии" и специалната конкурсна награда PR-студент.
Вторият PR-фестивал се организира със съдействието на "М-Тел", хотел "Метрополитън", Пощенска банка, "Софарма", "Овергаз", "Експрес.бг" и "Фикосота синтез". Медийни партньори на фестивала са БТА, "Дир бг", Дарик радио, Тв7, списанията "Мениджър", "Sihncafe" и "Тема", вестник "Монитор", "Експрес.бг" и "Днес.бг".