Най-социалните брандове в света
iPhone продължава да е най-социалният бранд в света, сочи класацията на Vitrue и MarketingCharts.
Втората позиция е за CNN, следван от Apple и Disney. Петата позиция е за Xbox, изпреварил веригата кафенета Starbucks и още един продукт на Apple - iPod.
В топ 10 попадат още MTV, Sony и Dell.
Единадесетата позиция е за Microsoft, а 12-ти се нарежда Ford, следван от Nintendo, веригата магазини за продажби на дребно Target и PlayStation.
Сред първите 20 личат имената на Mac, Turner, HP, Fox News и Blackberry.
Къде са Coca Cola и McDonald's?
Coke заема 22-ра позиция в класацията, а конкурентите от Pepsi са 30-ти. McDonald's се нарежда 32-ри, а Nike и RedBull са респективно 39-ти и 55-ти.
От по-извесните автомобилни марки можем да отличим Mercedes (36-то място), BMW (37-мо), Toyota (48-мо), Suzuki и Volkswagen, заемащи 54-та и 58-ма позиция, както и Nissan (60-то място).
В топ 100 са още Audi, Kia, Porsche и Subaru.
В подреждането не попадат известните технологични марки, като Google, Yahoo и Facebook, „защото те служат като гръбнак на самите социални мрежи".