Playboy ограничава тиража
Американската медийна компания Playboy Enetrprises отбеляза нова загуба през третото тримесечие на годината заради намаляването на продажбите на прочутото списание и съобщи, че възнамерява да намали тиража му, предаде АФП.
Приходите за тримесечието на компанията са се стопили с 20.5% до 56 милиона долара заради резкия спад на продажбите на списанието, като в интернет, така и на хартиен носител. Компанията, която е на червено от началото на годината, е загубила 1.1 милиона долара през третото тримесечие, с което за цялата 2009 г. загубите й достигнаха 20 милиона долара, съобщи Playboy в комюнике. Заради тези затруднения компанията потвърди, че ще намали разпространението на списанието още в броя за януари-февруари 2010 г. В момента то се продава в около 2 милиона броя на месец.
През лятото Playboy Enterprises започна постепенно да намалява честотата на излизането на списанието с един брой за юли-август. Генералният директор на компанията Скот Фландерс очаква лошо четвърто тримесечие и не вижда признаци за рязко подобряване в сектора. Той смята да продължи мерките за ограничаване на разходите, които доведоха до затварянето на офисите на компанията в Ню Йорк през март.
Източник: БГНЕС