Допуснаха 3 кандидата до търга за жп линията Пловдив-Бургас
Днес бяха отворени ценовите предложения на допуснатите кандидати по търга „Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъци на железопътната линия Пловдив - Бургас". Събитието се случи в сградата на централното управление на ДП НКЖИ, в присъствието на заместник-министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски, генералния директор на компанията инж. Милчо Ламбрев и на представители на участниците в търга, и медиите, информират от НКЖИ.
Председателят на комисията Джоанна Димитрова - директор на Дирекция „Финанси и управление на собствеността" на държавното предприятие, обяви имената на допуснатите кандидати и техните ценовите оферти. Това са:
1. Консорциум ЛВ-ТСВ-ГБС, по позиции 1, 2 и 3, с техническа оценка 30
Позиция 1 - Рехабилитация на железопътната отсечка Михайлово - Калояновец, включително главните коловози в гарите Михайлово и Калояновец, с приблизителна разгъната дължина на железния път 21 км. Предложената цена е 40 992 564 лева, без ДДС.
Позиция 2 - Рехабилитация на железопътните отсечки Стара Загора - Ямбол и Завой - Зимница, включително главните коловози в гарите Стара Загора и Ямбол и всички гари и спирки между тях с приблизителна разгъната дължина на железния път 120 км. Предложената цена е 206 730 529 010 лева, без ДДС.
Позиция 3 - Рехабилитация на железопътната отсечка Церковски - Карнобат, включително главните коловози в гара Церковски с приблизителна разгъната дължина на железния път 28 км и подновяване на железния път в отсечката Карнобат - Бургас, включително главните коловози в гарите Карнобат и Бургас и всички гари и спирки между тях, с приблизителна разгъната дължина на железния път 122 км. Предложената цена е 179 815 290.012 лева, без ДДС.
2.TSO Chemin du corps de gard Франция - позиция 1, с техническа оценка 23.33
Позиция 1 - Рехабилитация на железопътната отсечка Михайлово - Калояновец, включително главните коловози в гарите Михайлово и Калояновец, с приблизителна разгъната дължина на железния път 21 км. Предложената цена е 49 910 000 лева, без ДДС.
3. Консорциум Салчеф - Енергоремонт Италия - позиции 1, 2 и 3, с техническа оценка 30
Позиция 1 - Рехабилитация на железопътната отсечка Михайлово - Калояновец, включително главните коловози в гарите Михайлово и Калояновец, с приблизителна разгъната дължина на железния път 21 км. Предложената цена е 47 976 178.094 лева, без ДДС.
Позиция 2 - Рехабилитация на железопътните отсечки Стара Загора - Ямбол и Завой - Зимница, включително главните коловози в гарите Стара Загора и Ямбол и всички гари и спирки между тях с приблизителна разгъната дължина на железния път 120 км. Предложената цена е 205 421 320.003 лева, без ДДС.
Позиция 3 - Рехабилитация на железопътната отсечка Церковски - Карнобат, включително главните коловози в гара Церковски с приблизителна разгъната дължина на железния път 28 км и подновяване на железния път в отсечката Карнобат - Бургас, включително главните коловози в гарите Карнобат и Бургас и всички гари и спирки между тях, с приблизителна разгъната дължина на железния път 122 км. Предложената цена е 195 873 620.085 лева, без ДДС.
Да припомним, че кандидатите, които подадоха оферти бяха общо осем. Освен посочените вече имена бяха още Сдружение С.М.С.-Трейс-СК 13 София, SWIETELSKI Австрия, ОХЛ ЖС АД Чешка република, CLF S.P.A ITALIA и Терна АД, клон България.