Трейс и ЖП Инфраструктура в надпревара за Пловдив-Бургас
Днес, 21 декември 2010 г. (вторник), в 10.00 ч. в сградата на централното управление на ДП НКЖИ, в присъствието на представители на участниците в търга и медиите бяха отворени ценовите предложения на допуснатите кандидати по проекта за рхабилитация на жп линията Пловдив-Бургас, съобщиха от държавното предприятие за Profit.bg.
Председателят на комисията Златин Крумов - зам. генерален директор на ДП НКЖИ, обяви имената на допуснатите кандидати и техните ценовите оферти. При тази тръжна сесия има една не допусната фирма - ПОРР Технобау унд Умвелт, но само при позиция 2.
Поръчката е разделена на три позиции, които са съответно:
Позиция 1 - Рехабилитация на железопътната отсечка Михайлово - Калояновец, включително главните коловози в гарите Михайлово и Калояновец, с приблизителна разгъната дължина на железния път 21 км.
Позиция 2 - Рехабилитация на железопътните отсечки Стара Загора - Ямбол и Завой - Зимница, включително главните коловози в гарите Стара Загора и Ямбол и всички гари и спирки между тях с приблизителна разгъната дължина на железния път 120 км.
Позиция 3 - Рехабилитация на железопътната отсечка Церковски - Карнобат, включително главните коловози в гара Церковски с приблизителна разгъната дължина на железния път 28 км и подновяване на железния път в отсечката Карнобат - Бургас, включително главните коловози в гарите Карнобат и Бургас и всички гари и спирки между тях, с приблизителна разгъната дължина на железния път 122 км.
По-долу може да видите участниците, които са подали оферта, като сред тях се срещат имената на РВД Кьоне (в портфейла на ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА Холдингово дружество) в консорциум със Светелски и Трейс Рейлинфра (част от Трейс Груп Холд), съв,естно с Джп Си Еф и СК 13.
За да видите уголемена таблицата, натиснете с курсора на мишката върху нея!
След приключването на тръжната процедура, се предвижда договорът с избрания изпълнител да се реализира за три години. След осъществяването му ще се постигнат по-голяма комфортност и сигурност за пътниците. Скорости от порядъка на 130/160 км/ч при средни скорости в момента от около 80 км/ч. ще доведе и до спестяване на времето за пътуване по направлението с 1 ч. и 10 мин.