Chevrolet е най-бързо растящата голяма автомобилна марка в световен мащаб и продължава да разширява своята дейност по света, равнявайки своя технологичен потенциал, творческа енергия в дизайна и компетентност в търговските операции с една обща визия и комуникационна платформа – Find New Roads.

В основата на този нов водещ принцип стои посланието на марката Chevrolet за новаторски подход и отдаденост в създаването на най-доброто в услуга на клиента. Мотото Find New Roads ще се превърне в крайъгълен камък за марката в създаването на нови продукти и технологични решения, предназначени за повече от 140 пазари по света.

"Find New Roads е органично продължение на изобретателския дух, който е част от фирмената ДНК на Chevrolet от момента на основаването на компанията и в бъдеще ще остане водещ аспект от нашия прогресивно развиващ се бизнес,” отбеляза Мери Бара, старши вицепрезидент, отговорен за развойната дейност на марката в глобален мащаб.

“Ние предлагаме автомобилите от марката Chevrolet по целия свят вече в продължение на почти едно столетие, но никога доседа не сме имали единна глобална визия”, допълни Бара.

“Тя ще позволи на нашите инженери и дизайнери да намерят по-интелигентни решения при разработката на нови продукти, насочвайки усилията си към удоволетворяване на нуждите на клиентите и подобряването на качеството на живота им.”

От момента на премиерата на седана от среден клас Cruze – първият „истински глобален” продукт на марката през 2009 г., обемът на продажбите на Chevrolet отбелязва ръст в размер на около 38%.

“Имайки предвид предстоящите през 2013 г. над 20 на брой премиери в световен мащаб, това е най-подходящото време за лансирането на новата инициатива,” сподели Алън Бейти, вицепрезидент, отговорен за глобалния маркетинг, продажбите и услугите в САЩ.

“Ние продължаваме да бележим ръст в световен мащаб и преди всичко на ключовите развиващи се пазари, а Find New Roads ще ни помогне да се развиваме още по-постоянно във възходяща насока – както във вътрешнофирменото взаимодействие с нашите служители, така и в посока навън по отношение на връзките с нашите клиенти.”

Маркетинговият подход и търговският опит на марката Chevrolet вече се координират в съответствие с тази нова глобална визия. През миналата година Chevrolet спря своя избор на Commonwealth – новосформирана рекламна агенция, която да ръководи рекламните дейности на Chevrolet в световен мащаб.

Марката започна и програма за обучение на служителите в търговските представителства към прилагане на нов, различен подход към всеки от аспектите на тяхната дейност с цел подобряване на търговските резултати.

В допълнение към засилването на единството във вътрешната дейност на Chevrolet, инициативата Find New Roads ще се използва и в рекламата на марката по света, започвайки в САЩ през първото тримесечие на годината.

“Кампанията Find New Roads ще позволи на цялата компания да напредва в унисон с една обща за марката тема и в същото време ще служи като послание навън, което ще се възприема и ще работи еднакво добре на всички пазари,” отбеляза Бейти.

“Tази тема има смислов заряд както за потребителите в развити и зрели пазари, като този в САЩ, така и в развиващи се пазари в Русия и Индия, например, където е налице най-големия потенциал за по-нататъшен растеж.”