Chevrolet, най-бързо растящата голяма автомобилна марка, продаде над 4.95 милиона автомобила през 2012 г., отбелязвайки рекорд и спомагайки за това глобалните продажби на General Motors Co. (NYSE: GM) да надхвърлят 9.2 милиона, или 2.9 % ръст спрямо 2011 г.

Пазарът в САЩ бе най-големият за индивидуалните клиенти на Chevrolet с общо продадени 1.85 милиона автомобила, а повече от 60% от продажбите на марката бяха реализирани в останалите пазари, вкл. Бразилия (643 000), Китай (627 000), Русия (205 000), Южна Корея (125 000) и Индия (92 000). Всички те отбелязаха силна година благодарение на новите модели.

"Chevrolet е насред най-агресивното лансиране на нови продукти в своята история, което ни помогна да постигнем девето поредно тримесечие от рекордни глобални продажби", сподели Сюзън Дохърти, президент Chevrolet Europe.

Воден от нова глобална визия - Find New Roads, която е дълбоко свързана с корените на марката, Chevrolet е устремен да продължи своя ръст и през 2013 г. с повече от 20 нови или значително променени автомобили и пикапи, които ще бъдат лансирани в целия свят. Това включва новия Corvette Stingray, Silverado, Impala, и новия малък SUV - Trax.

Chevrolet изгражда своето глобално присъствие, благодарение на малките и компактни автомобили, като Spark, Sonic/Aveo, Cruze, седана от среден сегмент Malibu, и кросоувъри и пикапи като Spin, Trax, Orlando и Colorado, които са създадени за различните условия на шофиране и потребителските предпочитания в целия свят.

Компкатният седан Cruze е водещ в продажбите на марката с над 755 000 продажби през 2012 г., което го превръща в най-продавания модел на Chevrolet в световен мащаб с почти 1.9 мил. продажби от момента на неговото лансиране през 2009 г. Очаква се в САЩ Chevrolet да представи дизелова версия на Cruze през второто тримесечие на 2013 г.