Peugeot Citroën коментира, че в основата на резкия спад в продажбите за първото тримесечие стоят слабите автомобилни пазари в Европа, съобщи Асошиейтед прес.

Компанията майка на Peugeot и Citroën реализира понижение от 10.3% в продажбите си до обем от 8.7 млрд. евро за периода януари-март спрямо 9.72 млрд. евро година по-рано.

Общите продажби на двете марки коли спадат с 16.9% в Европа. На Стария континент автомобилният концерн отчита спад на пазарния си дял от 10%.

Общите приходи на компанията намаляват до 7 на сто, или 13 млрд. евро, като в сумата влизат и отделът за автомобилни части, и финансовото подразделение.

Групата Peugeot Citroën е продала 674 000 коли в световен мащаб през първото тримесечие, отчитайки понижение от 2.5% на годишна основа, съобщи bTV.