Клиентите на Мтел вече могат да сменят своята SIM карта само с едно обаждане на *88.

Така, освен да спрат своите изходящи обаждания при изгубен или откраднат телефон, с позвъняване в Контакт центъра на компанията, абонатите могат да поръчат и нова SIM карта. За удобство на клиента, тя ще бъде със същия телефонен номер и ще бъде изпратена безплатно на указан от тях адрес. Поръчката е експресна, а при получаването не се заплаща нищо, тъй като цената на новата карта се включва в следващата месечна фактура.

Позвънявайки в Контакт центъра, клиентите на Мтел също така имат възможност да поръчат дистанционно продукт или услуга от портфолиото на телекома чрез услугата „Пазарувай на *88”. Сътрудниците в Контакт центъра могат да съдействат за усъвършенстването на тарифен или за избор на нов телефон.