Франция не иска повече да има нищо общо с немските автомобили на Mercedes-Benz. Причината? Автомобилите на щутгартската компания използват вреден елемент в климатичните си системи.

Автомобилите, които няма да влязат във Франция и да се регистрират от правителството са всички, които са произведени след 12 юни. В класацията влизат автомобили от серията A, B, CLA и дори SL.

Вредният агент, който се съдържа в автомобилите е R134a.

Mercedes-Bens се оправдават, че това е единственият и правилен агент, който да се поставя в автомобилите.

Брюксел също се намеси в спора.

Прочетете повече на men.bg

Франция не иска повече да има нищо общо с немските автомобили на Mercedes-Benz. Причината? Автомобилите на щутгартската компания използват вреден елемент в климатичните си системи. Автомобилите, които няма да влязат във Франция и да се регистрират от правителството са всички, които са произведени след 12 юни. В класацията влизат автомобили от серията A, B, CLA и дори SL. Вредният агент, който се съдържа в автомобилите е R134a. Mercedes-Bens се оправдават, че това е единственият и правилен агент, който да се поставя в автомобилите. Прочетете повече на men.bg Франция не иска повече да има нищо общо с немските автомобили на Mercedes-Benz. Причината? Автомобилите на щутгартската компания използват вреден елемент в климатичните си системи. Автомобилите, които няма да влязат във Франция и да се регистрират от правителството са всички, които са произведени след 12 юни. В класацията влизат автомобили от серията A, B, CLA и дори SL. Вредният агент, който се съдържа в автомобилите е R134a. Mercedes-Bens се оправдават, че това е единственият и правилен агент, който да се поставя в автомобилите. Прочетете повече на men.bg Франция не иска повече да има нищо общо с немските автомобили на Mercedes-Benz. Причината? Автомобилите на щутгартската компания използват вреден елемент в климатичните си системи. Автомобилите, които няма да влязат във Франция и да се регистрират от правителството са всички, които са произведени след 12 юни. В класацията влизат автомобили от серията A, B, CLA и дори SL. Вредният агент, който се съдържа в автомобилите е R134a. Mercedes-Bens се оправдават, че това е единственият и правилен агент, който да се поставя в автомобилите. Причината е, че неговата алтернатива е много по-опасна и възпламенима. Заместителят ще бъде много по-опасен за пътниците, отколкото за околната среда. Брюксел също се намеси в конфликта и е предупреждавал многократно автомобилния производител за тези нарушения. Ако Mercedes-Benz не измислят алтернатива, съдът може да забрани продажбата на немските автомобили в Европа. Забраната ще важи и за Германия. Другият проблем идва от високите емисии на въглероден диоксид, който засяга пряко Германия и нейните автомобили. Ангела Меркел дори гласува против този закон, за да може да защити автомобилната индустрия на страната си, която произвежда предимно големи автомобили. Подобно ограничение би засегнало само два процента от автомобилната индустрия във Франция (около 29 000 автомобила).

Прочети повече на: http://men.hotnews.bg/n/frantsiya-slozhi-zabrana-za-avtomobilite-na-mercedesbenz.20021.html

Франция не иска повече да има нищо общо с немските автомобили на Mercedes-Benz. Причината? Автомобилите на щутгартската компания използват вреден елемент в климатичните си системи. Автомобилите, които няма да влязат във Франция и да се регистрират от правителството са всички, които са произведени след 12 юни. В класацията влизат автомобили от серията A, B, CLA и дори SL. Вредният агент, който се съдържа в автомобилите е R134a. Mercedes-Bens се оправдават, че това е единственият и правилен агент, който да се поставя в автомобилите. Причината е, че неговата алтернатива е много по-опасна и възпламенима. Заместителят ще бъде много по-опасен за пътниците, отколкото за околната среда. Брюксел също се намеси в конфликта и е предупреждавал многократно автомобилния производител за тези нарушения. Ако Mercedes-Benz не измислят алтернатива, съдът може да забрани продажбата на немските автомобили в Европа. Забраната ще важи и за Германия. Другият проблем идва от високите емисии на въглероден диоксид, който засяга пряко Германия и нейните автомобили. Ангела Меркел дори гласува против този закон, за да може да защити автомобилната индустрия на страната си, която произвежда предимно големи автомобили. Подобно ограничение би засегнало само два процента от автомобилната индустрия във Франция (около 29 000 автомобила).

Прочети повече на: http://men.hotnews.bg/n/frantsiya-slozhi-zabrana-za-avtomobilite-na-mercedesbenz.20021.html