Кой би кръстил бранда си “Миризливи чорапи”?
Доста дръзко име са избрали младите български предприемачи от Stinky Socks (Stinky - англ. миризливи). Това обаче е последното нещо, което са те.
На някой “чорапи” може да му звучи несериозно, докато само един поглед е напълно достатъчен да го убеди, че зад този бранд се крие изключително силен продукт, който по нищо не прилича на български. За добро или зло.
Това е продукт замислен и реализиран от професионалисти в рекламата. В по-голямата част от деня, те имат работа в различни рекламни агенции, но в свободното си време развиват марка, която успява да достигне световните пазари.
Основните идеолози се намират в България, но екипът им се състои от хора от цял свят. От скоро някои от най-големите скейт и сноуборд имена в света карат с тях.
Те са гости във втория епизод на поредицата CityZen. Запознай се с тях и техните весели чорапи.
CityZen се осъществява с медийната подкрепа на Profit.bg и Timeart.bg и с помощта на Първа инвестиционна банка.