Историята на един невероятен подарък
Всяка година рекламната агенция Leo Burnett създава специален подарък за своите клиенти и партньори от бранша, който излиза извън рамките на традиционното.
Задачата е да се направи нещо полезно, което да носи практическа полза на притежателите си.
И тъй като Коледа е време за семейството, което неизменно включва и готвене, експертите от агенцията създават невероятен подарък – готварска престилка от деним. Тя обаче далеч не е само това.
Върху престилката са напечатани всички важни правила за готвенето, като например как да сварите паста, как да подберете подходящото месо и много други полезни правила за начинаещи готвачи.
Вижте още: 13 съвета как да готвите без да изхвърляте и троха
Престилката се предлага в кутия, наподобяваща книга, и е наречена Cook without a book. Подаръкът е подготвен в две форми: 200 престилки и 600 кухненски кърпи са изпратени директно на клиентите на Leo Burnett.
Те предизвикват изключителен отзвук и вълна от запитвания за подобни престилки и кърпи, които хората искат да подаряват на близки и приятели. Така Cook without a book отваря нова бизнес ниша за Leo Burnett.