Българската Софтуер Груп разширява дейността си с нов офис в САЩ
Софтуер Груп обяви откриването на новия си офис във Вашингтон, който за компанията е осмият извън България. Офисът в САЩ ще има стратегическа роля в работата с глобални клиенти и партньори като Фондацията на Бил и Мелинда Гейтс, MasterCard Foundation, International Finance Corporation (IFC), World Bank, ACCION International, VisionFund International и други.
С това Софтуер Груп завършва успешно плана си за изграждане на глобална структура от регионални офиси в целевите пазари. Освен централата в София и новооткрития офис в САЩ, към момента компанията има офиси в Австралия, Гана, Египет, Индия, Кения, Мексико и Филипините.
Следващите стъпки в разрастването на компанията ще бъдат фокусирани върху развитието на допълнителни локации чрез подразделения към регионалните офиси в стратегическите пазари. Тяхната цел ще бъде да доближат компанията още повече до ключовите клиенти и да повишат нивото на предоставяните им услуги.
Към мениджърския екип на Софтуер Груп се присъединяват и двама експерти на ключови бизнес позиции. Към новия офис на компанията в САЩ са привлечени Ръсел Тейлър като главен търговски директор и Стефан Гьошев като глобален директор „Продажби“. Те ще отговарят за успешното бизнес развитие на компанията и за привличането на нови стратегически клиенти и партньори на Софтуер Груп.
„Щастлив съм, че с отварянето на новия офис във Вашингтон приключваме изграждането на мрежата от регионални офиси в глобален мащаб, както и че привлякохме към екипа ни доказани професионалисти като Ръсел и Стефан“, сподели Калин Радев, основател и изпълнителен директор на Софтуер Груп.
„В момента имаме клиенти в над 60 държави, а решенията ни достигат до над 20 милиона крайни потребители. През последните години компанията ни расте с 50% годишно както по отношение на приходите, така и по отношение на броя на служителите. За да поддържаме този ритъм на развитие, от изключителна важност е да имаме можещ, опитен и мотивиран екип, както и да сме близо до нашите клиенти.“
Ръсел Тейлър има повече от 20 години опит в сферата на технологиите за банковия сектор. През този период той заема мениджърски позиции в глобални ИТ и финансови компании като Temenos, SAP, Decentralized Banking Solutions и Standard Bank of South Africa. В кариерата си той развива успешно проекти както за навлизането в развиващи се пазари, така и в разширяването на бизнеса във вече развити пазари.
Експертизата му включва управление и развитие на нови продукти, бизнес развитие и управление на продажбите за различни територии, както и специфичен опит в сферата на микро банкирането и банкирането за малки и средни предприятия.
Преди да се присъедини към Софтуер Груп, Ръсел заема позицията регионален директор и президент за Северна Америка в Temenos – една от водещите компании в световен мащаб, фокусирана в разработката на банков софтуер.
Стефан Гьошев има близо 10-годишен опит в ИТ индустрията, през който заема мениджърски позиции в сферата на продажбите и управлението на взаимоотношенията с ключови клиенти в Северна Америка. Преди да се присъедини към Софтуер Груп, Стефан заема позицията директор „Продажби“ за САЩ и Канада в Progress Software.
Възпитаник е на Американския университет в България и придобива магистърска степен по бизнес администрация от Hult International Business School в Кеймбридж, Масачузетс.
Софтуер Груп е глобална технологична компания, създадена през 2009 г., с централа в София, България. Екипът на Софтуер Груп се състои от близо 300 души. От създаването си досега компанията е реализирала повече от 400 проекта в над 60 страни.
Основната ѝ сфера на дейност е свързана с разработването на иновативни софтуерни продукти, които улесняват достъпа до финансови услуги, както и повишават ефективността на самите финансови институции.
Компанията предоставя над 40 решения за алтернативни финансови канали (alternative delivery channels), сред които софтуер за управление на агентски мрежи, с опция за офлайн работа на таблет и телефон, управление на биометрични данни, мобилно и интернет банкиране, приложения, даващи възможност на служителите на финансовите институции да достигат до клиенти в отдалечени региони и много други.