Трите основни правила на смартфон етикета в офиса
Смартфоните ви дават възможността да правите редица неща, независимо къде се намирате. Така те се превръщат в неизменна част от работата, ученето и т.н.
В същото време разсейващите съобщения може да пречат на концентрацията ви, правейки ви лоша услуга.
Изследване на университета в Тексас, Остин, установява, че прекомерното участие на смартфона в живота ни понижава нашия когнитивен капацитет и влияе негативно върху умствените ни функции, макар да смятаме, че сме отдали цялото си внимание и фокус върху задачата, върху която работим.
Експерти съветват да установим ясни граници във взаимодействието със смартфона в офиса. За целта трябва да спазваме няколко прости правила.
Трите плавила на смартфон етикета в офиса:
1. Без смартфони по време на среща
Комуникацията лице в лице все още продължава да бъде сред най-ефективните начини на общуване, ключови за бизнеса.
Не носете смартфона си по време на работен обяд.
2. От учтивост
Не използвайте смартфона си за лични цели, докато работите.
Дръжте телефона далеч от бюрото си и дори от погледа си.
Не прекъсвайте разговор, за да вдигнете телефона.
Мощните смартфони на 2018 г.Те ще ни вълнуват и през 2019 г.
3. Обмислете някои въпроси
Използвайте мелодия за смартфона си, която отговаря на вашата професионална сфера. Ако ще стои на бюрото ви, заглушете звука му.
Когато говорите по лични въпроси, излезте от офиса или поне от стаята.
Говорете кратко.
Не използвайте високоговорителя.
Bluetooth-ът ви кара да говорите по-високо – избягвайте този вариант по възможност.