Считано от януари 2019 г., Винс Грубер поема ролята на изпълнителен вицепрезидент и президент за Европа на Монделийз Интернешънъл.

Със своя дългогодишен опит в сектора на бързооборотните стоки, той ще очертава и управлява стратегията на компанията SnackingMadeRight в европейския бизнес.

Новата стратегия има за цел да даде възможност на хората да хапват правилно, като им предложи правилната закуска, направена по правилния начин, за подходящия момент.

„С новия си слогън SnackingMadeRight имаме силен стратегически план, който ще ръководи действията ни през следващите години и ще ни доведе до устойчив и печеливш растеж“, казва Винс Грубер."За мен е чест да ръководя такъв отличен европейски екип и очаквам с нетърпение заедно да създадем бъдещето на леките закуски."

Европейският пазар е сред най-важните фактори, допринесли за растежа на Монделийз Интернешънъл, като представлява повече от една трета от приходите на групата, с 10 милиарда долара чиста печалба през 2018 г.

Емблематични марки, като Milka, Cadbury, Toblerone, Oreo, LU, Halls, заемат водещи пазарни позиции в Европа.

Кариерата на Винс Грубер започва през 1989 г. в Kraft Foods Austria (сега Монделийз Интернешънъл), където заема длъжности в маркетинга до 2000 г. След което 7 години работи извън компанията, връщайки се в Kraft Foods през 2007 г. като директор „Шоколад“ за Германия, Австрия, Швейцария - роля, която изпълнява до 2010 г., когато е назначен за президент на категория „Шоколад“ за Европа.

През 2016 г. Винс Грубер поема позицията на регионален президент Западна Европа, а през януари 2019 г. е назначен за изпълнителен вицепрезидент и президент за Европа на Монделийз Интернешънъл, базиран в Цюрих.