Йоана Панчева е новият изпълнителен директор на guts&brainsDDB
Йоана Панчева е новият изпълнителен директор на творческата агенция guts&brainsDDB, част от DDB Group.
Тя ще бъде ангажирана със стратегическото управление на агенцията, развитието на таланти и нарастващите регионален и международен бизнес, както и с отговорната задача да подържа лидерската позиция на guts&brainsDDB на местния пазар.
Панчева е дългогодишен служител на агенцията с богат бизнес опит и доказани умения в сферата на маркетинговите комуникации и управлението на рекламни и интегрирани проекти.
Започва кариерата си преди 12 години като експерт обслужване на клиенти, а през последните три години ръководи отдела за връзки с клиенти на агенцията и отговаря за работата с ключовите клиенти и възможностите за нов бизнес.
Тя развива своя опит чрез управлението на проекти за местни и международни компании от различни сектори, като Мтел, Алфа Банк, Банка Пиреос България, Обединена млечна компания, ABSOLUT, Каменица, Теленор, Сердика Център и др.
„Йоана носи във вените си ДНК-то и философията на guts&brainsDDB и е пример затова как развиваме талантите си. От постъпването й в агенцията тя премина през различни позиции, придоби ценни знания и постави своя почерк в проектите, по които работи.
Тя комбинира ефективно стратегическото мислене и креативността, качества, с които сме добре познати на пазара. Убеден съм, че под нейното ръководство, агенцията ще продължи успешното развитие на международно и местно ниво“, сподели Ангелос Парасхакис, главен изпълнителен директор на DDB Group.
Панчева е завършила програмата Executive MBA на University of Sheffield. Притежава бакалавърска степен по специалностите „Икономика“ и „Европеистика“ от Американския университет в България.
Преминала е редица обучения и има голям брой сертификати от международни и местни семинари в сферата на маркетинговите комуникации и управление на екипи. Част от проектите ръководени от нея са отличени в престижни местни конкурси и фестивали.
guts&brainsDDB е най-награждаваната агенция в историята на Фестивала на рекламните агенции в България (ФАРА). Повече от 25 години предоставя пълно творческо обслужване на международни марки и лидери на местни пазар.
През 2018 г. guts&brainsDDB стана творчески хъб за агенциите от 23 държави в региона, част от DDB Group, и по този начин се превърна в двигател на маркетинговите стратегии на групата. Реализира проекти за клиенти извън България, като Теленор Унгария, Trading 212 и Shedd за пазари в Централна и Източна Европа, Унгария, Германия, Франция, Англия и Дубай.