Магазините на А1 с променено работно време
Във връзка с обявеното в страната извънредно положение по повод коронавируса, А1 предприе редица мерки за безопасност и обяви временна промяна в работното време на своите магазини.
За момента магазините на компанията ще работят по следния начин.
Мерките са в сила още от 14 март и ще продължат съобразно препоръките на Националния кризисен щаб. Защитата на здравето - както на клиентите, така и на служителите, е водещ
приоритет за А1. На работещите в търговската мрежа на компанията се обръща особено внимание, тъй като те са в непрекъснат контакт с много хора.
Затова в обектите се допускат до трима клиенти едновременно и се обособяват зони за изчакване на клиентите, така че да се спазва дистанция от работните места на служителите.
Служителите в магазините на А1 работят с повишено внимание върху превенцията от заразяване, като се извършва постоянна дезинфекция на контактните повърхности – като перила на стълби, брави, ключове за осветление и др. Докато тече дезинфекцията на определена работна площ, до нея не се допускат служители.
Компанията е предприела и редица мерки за безопасност за служителите извън магазинната мрежа. А1 е забранила командировките извън и вътре в страната, срещите и обученията с повече от 10 човека още от началото на месец март. Вместо физическите срещи, служителите на А1 използват възможностите за дигиталните технологии за конферентни и видео разговори, когато това е възможно.
Всички служители, които са се завърнали от чужбина, трябва да преминат към 14-дневен период на карантина. След изтичането на този период те трябва да предоставят медицински документ, че са здрави, за да се върнат към обичайните си работни задължения.
А1 ще продължи да следи ситуацията и да подпомага както своите клиенти, така и институциите в страната в ограничаването на COVID-19 и лечението на засегнатите. Междувременно от компанията напомнят на клиентите си да избягват излишните рискове и да се възползват от възможностите на новите технологии, за да помогнат в овладяването на риска от инфекция с коронавирус и сезонната грипна епидемия.
Практически всички услуги, които компанията предлага на своите клиенти, могат да бъдат осигурени и онлайн. Каналите за самообслужване на компанията са лесни и удобни за употреба, и дават възможност на потребителите да ограничат излизанията и ненужното излагане на риск.
Сметките могат да бъдат платени лесно и удобно през приложението Моят А1, както и онлайн на А1.bg. Освен че елиминира риска от предаване на болести по въздушно-капков път, подобно решение би спестило и много време в дългосрочен план. Мобилното приложение на Моят А1 позволява на клиентите да управляват всичките си услуги.
С него те могат да следят текущото си потребление, да добавят допълнителни пакети, да проверят фактурите си, да плащат сметките си и дори да получават персонални оферти.
Клиентите, които имат нужда от консултация с представител на А1, могат да се свържат и с видео обаждане, което премахва нуждата от физическо посещение в магазин. От 10:00 до 19:00 часа, всеки работен ден, специалисти на А1 са на линия, за да съдействат. При нужда от съдействие с технически проблем, от А1 препоръчват използването на услугата А1 Видео помощник.
Използването на каналите за самообслужване е сигурно, бързо и удобно, затова екипът на А1 гарантира тяхната надеждност дори и в усложнената обстановка в страната.