А1 подарява 2000 МВ интернет за всяко плащане през сайта
Опасността от настоящата пандемия не е отминала напълно – това напомнят всички институции и експертите от СЗО. В тон с призивите за дистанция и дезинфекция, А1 пък напомня, че клиентите могат да платят онлайн бързо, сигурно и удобно, използвайки приложението Моят А1, както и портала Моят А1 на А1.bg.
Въпреки че всички магазини на А1 вече работят с обичайното си работно време, а екипите им полагат големи усилия за редовна дезинфекция на работните пространства, от телекома продължават да насочват клиентите към дигиталните канали, особено когато става дума за бързи и рутинни дейности, каквото е плащането на месечната сметка. За да насърчи дигиталните плащания, А1 обяви, че отново ще има кампания за подаряване на 2000 МВ бонус за всички, които са избрали Моят А1 като начин на плащане.
Клиентът може да избере да активира мегабайтите на своя номер или да ги подари на свой близък, стига избраният номер също да е на абонаментна услуга за частни клиенти, част от мрежата на А1. След като клиентите платят своята фактура, Моят А1 автоматично ще им предложи да въведат номер, който да получи мегабайтите. Въведеният номер може да е същият, чиято фактура е била заплатена или различен, част от мрежата на А1.
Клиентите могат също така да решат дали да активират бонуса си веднага след плащане или да оставят това за по-късно. В случай че решат да направят активацията на своите 2000 MB по-късно, те ще бъдат подсетени за това следващият път, в рамките на 10 дни, когато се впишат в приложението или в раздела Моят А1 на А1.bg.
Бонусът важи в рамките на 30 дни от датата на активацията му, като от него могат да се възползват както регистрирани в Моят А1 абонати, така и ползватели на услуга, дори и тя да не е на тяхно име. Процесът по активация, както и условията на кампанията са идентични в приложението Моят А1 и в сайта на компанията.
Сайтът на А1 поддържа възможност и за плащане онлайн без регистрация в Моят А1. В този случай не е предвиден бонус от 2000 МВ, но опцията е удобна за хора, които искат да платят сметките на свои възрастни роднини или за други договори, по които не са титуляри. За много хора персоналният контакт със специалист на А1 е трудно заменим, но консултантите във Видео магазина на телекома продължават да са на линия, за да съдействат. За технически въпроси пък продължава да работи и услугата А1 Видео помощник.