Клиентите на А1 ще могат да подписват документи по електронен път
![Клиентите на А1 ще могат да подписват документи по електронен път](https://sportal365images.com/autocrop/smp-images-production/profit.bg/25012024/e88a95dc-5de4-4980-9307-d3b3d840f7e3.jpg?width=1001&height=538&format=webp)
Клиентите на А1 вече ще могат да разписват документи чрез Моят А1 по всяко време, независимо къде се намират. Услугата е-подпис може да се използва за нови и текущи услуги, които не включват покупката на устройство или аксесоар. Клиентите на телекома ще получават документите за преглед в Моят А1 и ще могат да ги разпишат с еднократен верификационен код, получен чрез SMS.
Услугата за дигитално подписване на документи е част от целенасочените усилия на А1 да предлага на клиентите технологични решения в унисон с променящите се нужди в дигиталния свят. E-подпис предоставя удобство, сигурност и пести време при сключването на договори с клиенти.
За да активират лесно и сигурно е-подпис, потребителите трябва да имат титулярна регистрация в Моят А1 и да подпишат съгласие за използване на услугата в магазин на компанията.
Клиентите ще могат да подписват дигитално, след като веднъж подадат съгласие за е-подпис в магазин на А1. В случай че имат само една мобилна услуга на тяхно име, ще могат да преподпишат договора за нея с е-подпис, без да са подали съгласие предварително.
Е-подпис чрез Моят А1 ще бъде достъпен при онлайн поръчка, поръчка към отдел „Телефонни продажби“ или избор на специална оферта в Моят А1. Използването на е-подпис за подписване на документи трябва да се посочва след избор на офертата. След обработка на поръчката и получаване на потвърдителен SMS, клиентът може да види съобщение в профила си или в секцията Договори за дигитално подписване в Моят A1.
След като избере конкретните документи, клиентът ще има възможност да се запознае подробно с тях. При натискане на бутона за стартиране на процеса по подписване, той ще получи верификационен код на посочения мобилен номер, под формата на кратко съобщение (SMS).
Необходимо е да се въведе полученият код в полето на Моят А1, с което процесът по дигитално подписване приключва и клиентът ще види на екрана на устройството си съобщение за успешно подписване. След това абонатът ще получи подписаните документи на имейла, заключени с парола за още по-висока сигурност.
Клиентът трябва да въведе уникалния верификационен код до 15 минути, след като е бил генериран. Ако клиентът не разпише чрез Моят А1 заявените документи в рамките на 24 часа, те се изпращат по куриер на адрес, посочен в момента на поръчката.
Документът влиза в сила от датата на дигиталното подписване, а активацията на новия договор се случва до 24 работни часа след подписване на договора, за което клиентът получава потвърдителен SMS.
Повече подробности за новата услуга можете да намерите тук.