Клиентите на А1 ще могат да подписват документи по електронен път
Клиентите на А1 вече ще могат да разписват документи чрез Моят А1 по всяко време, независимо къде се намират. Услугата е-подпис може да се използва за нови и текущи услуги, които не включват покупката на устройство или аксесоар. Клиентите на телекома ще получават документите за преглед в Моят А1 и ще могат да ги разпишат с еднократен верификационен код, получен чрез SMS.
Услугата за дигитално подписване на документи е част от целенасочените усилия на А1 да предлага на клиентите технологични решения в унисон с променящите се нужди в дигиталния свят. E-подпис предоставя удобство, сигурност и пести време при сключването на договори с клиенти.
За да активират лесно и сигурно е-подпис, потребителите трябва да имат титулярна регистрация в Моят А1 и да подпишат съгласие за използване на услугата в магазин на компанията.
Клиентите ще могат да подписват дигитално, след като веднъж подадат съгласие за е-подпис в магазин на А1. В случай че имат само една мобилна услуга на тяхно име, ще могат да преподпишат договора за нея с е-подпис, без да са подали съгласие предварително.
Е-подпис чрез Моят А1 ще бъде достъпен при онлайн поръчка, поръчка към отдел „Телефонни продажби“ или избор на специална оферта в Моят А1. Използването на е-подпис за подписване на документи трябва да се посочва след избор на офертата. След обработка на поръчката и получаване на потвърдителен SMS, клиентът може да види съобщение в профила си или в секцията Договори за дигитално подписване в Моят A1.
След като избере конкретните документи, клиентът ще има възможност да се запознае подробно с тях. При натискане на бутона за стартиране на процеса по подписване, той ще получи верификационен код на посочения мобилен номер, под формата на кратко съобщение (SMS).
Необходимо е да се въведе полученият код в полето на Моят А1, с което процесът по дигитално подписване приключва и клиентът ще види на екрана на устройството си съобщение за успешно подписване. След това абонатът ще получи подписаните документи на имейла, заключени с парола за още по-висока сигурност.
Клиентът трябва да въведе уникалния верификационен код до 15 минути, след като е бил генериран. Ако клиентът не разпише чрез Моят А1 заявените документи в рамките на 24 часа, те се изпращат по куриер на адрес, посочен в момента на поръчката.
Документът влиза в сила от датата на дигиталното подписване, а активацията на новия договор се случва до 24 работни часа след подписване на договора, за което клиентът получава потвърдителен SMS.
Повече подробности за новата услуга можете да намерите тук.