УниКредит Булбанк е лидер в услугите за корпоративно банкиране и корпоративна социална отговорност, показват резултатите от последната класация на Euromoney за 2022 г. Проучването на независимата финансова организация има за цел да отличи водещите доставчици на финансови услуги в над 100 пазара.

Групата УниКредит получава признание и в деветте страни от трите ключови региона в Европа – Италия, Германия, Централна и Източна Европа. Получените отличия са в различни категории, вариращи от Корпоративна социална отговорност до Дигитални решения. Това признание е поредното доказателство за значението на групата за Европа и за нейния ангажимент към всички пазари, на които оперира.

„Гордеем се с тези постижения, защото те са резултат на неуморната работа на банката да предлага най-доброто обслужване на своите клиенти в Европа. Непрекъснато инвестираме в изследвания, за да разработим иновативни решения за индивидуални и корпоративни клиенти: дигитализацията и нашият ангажимент към принципите на ESG са ключови фактори при услугите ни, което ни дава възможност да предоставяме най-високо качество за нашите заинтересовани страни, както и да създаваме устойчиво бъдеще за клиентите, общностите и екипа ни", подчерта Андреа Орчел, главен изпълнителен директор на УниКредит.

„Щастливи сме да бъдем отличени в категориите за корпоративно банкиране и корпоративна социална отговорност. За целия екип на УниКредит Булбанк е от изключително значение да осигуряваме възможности за растеж както за нашите клиенти, така и за цялата общественост и съвместно да материализираме успеха ни в конкретни действия в интерес на уязвимите общности“, коментира Цветанка Минчева, главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк.

Категорията пазарни лидери разширява световноизвестните програми за награди на Euromoney, за да осигури цялостно глобално класиране на банкови и финансови марки в различни сфери на национално ниво. За да определят най-добрата марка в индустрията всяка година, класациите на лидерите на Euromoney Markets оценяват данни, подадени от банките, партньорска обратна връзка, редакционен опит и независимо проучване.