Един от най-разпознаваемите продукти в менюто на Taco Bell вече е веган.

Веригата тества веганска обвивка Crunchwrap, с което за първи път ще продава напълно веганско ястие, пише CNN.

Подобно на традиционния Crunchwrap, веган версията използва "патентован, смело подправен" растителен протеин, създаден от компанията, който се залива с два веган соса: бланко (подобен на заквасена сметана) и начо. След това всичко това се увива в хрупкава тостада.

Общо три обекта на Taco Bell – в Ню Йорк, Холивуд и Орландо, ще продават веганската Crunchwrap. Тези градове са избрани, защото в тях има "забележително веганско население", заявиха от компанията.

Цената на веганската версия е същата като на традиционната, която варира от 4,99 до 6,79 долара в зависимост от града.

Кои са любимите вериги за бързо хранене на известните?Повечето са фенове на McDonald's

Въпреки че продуктът може да бъде класифициран като веган, тъй като не съдържа никакви животински съставки, той може да не се хареса на строгите вегани: Компанията предупреждава, че е възможно да се получи "кръстосан контакт" между храните в кухнята на ресторанта, допълва CNN.

През последните години Taco Bell експериментира с пускането на пазара на протеинова храна на растителна основа. През 2021 г. тя сключи сделка с Beyond Meat за използване на тяхното месо на растителна основа, но в това ново меню не се използват продуктите на Beyond.

Алтернативата на месото на растителна основа на Taco Bell представлява "смес от протеини от соя и грах, която е смело подправена и вдъхновена от класическите вкусове на Taco Bell", заявиха от компанията пред CNN.

Taco Bell отдавна се харесва на вегетарианците и веганите, тъй като предлага черен боб като протеин. През 2019 г. тя пусна вегетарианско меню и заяви, че артикулите ѝ могат да бъдат персонализирани по повече от 8 милиона начина, за да отговарят на вегетарианската диета.

Близо една четвърт от продадените храни миналата година са били вегетариански варианти, разкрива Taco Bell.