Как се очаква да продаваш самобръсначките си онлайн, когато самата дума бръснач е забранена във виртуалното пространство?

Лондонският бранд Nimbi намира доста нестандартно решение на този проблем, като си създава профил в платформата OnlyFans, пише Fast Company.

Компанията, която дебютира в Erewhon през януари 2024 г., започва да публикува съдържанието си в TikTok още миналото лято. Вместо очакваната популярност обаче, видеата не стигат до особено много хора.

Причината е, че алгоритъмът на повечето социални мрежи ограничава публикациите, които съдържат думата razor (бръснач), тъй като тя попада в списъка на т.нар. shadow ban.

Тук от Nimbi решават да мислят нестандартно.

Първоначално идеята за OnlyFans се ражда като шега. „Беше просто забавна концепция“, разказва съоснователката Анна Рийд пред Inc.. „Но после осъзнахме, че всъщност е гениална идея.“

Повечето брандове биха стояли настрана от платформа, известна основно с еротичното си съдържание. Но OnlyFans е повече от това. Според Nimbi много брандове подценяват маркетинговия му потенциал.

Компанията не залага на провокативни кадри, а на образователно съдържание. Публикациите дават отговори на въпроси, които мнозина не биха се осмелили да зададат. Едно от най-гледаните видеа, например, е детайлен урок по бръснене.

„По-скоро искаме да покажем, че всички имаме едни и същи нужди“, казва Рийд. „Нека споделяме по-добри техники - не само за лицето, а и за онези части на тялото, които не можем да покажем в социалните мрежи.“

Смелият ход със сигурност носи резултати.

Макар OnlyFans да не е основният им маркетингов канал (абонатите все още са под 100), от Nimbi твърдят, че се забавляват с експеримента.

А резултатите са налице.

Брандът вече е №1 в категорията за лична грижа на Erewhon и от този месец разширява присъствието си в над 900 магазина на Target.

За разлика от традиционните самобръсначки, тези на Nimbi са направени от дървесна маса, борова смола и глина - иновация, която ги прави първи по рода си на пазара.

Разбира се, OnlyFans може и да не е подходящ за реклама на гиганти като Estée Lauder. Но за бранд като Nimbi? Идеята наистина е добра.