Първото впечатление винаги е важно, особено когато се опитвате да привлечете потенциални клиенти. Това поставя своя отпечатък върху начина, по който работят съвременните компании: творческият подход се превръща изключително предимство, а въпросът как да представиш компанията по най-добрия начин се решава от цели отдели.

Как обаче да се представят пред потенциалните си клиенти малките бизнеси, които не разполага с рекламния бюджет на Coca Cola. При достатъчно въображение всички типографски средства и съвременни материали са на тяхно разположение: вместо черно-бяло листче с контактна информация, някои успяват да превърнат визитките си в заявки за индивидуалност и професионализъм:

Витизка на графичен дизайнер

Визитка на куриерска компания

Грил

Кредитен консултант

Стилист

Производител на лепило

Червеният кръст

Магазин за мебели втора употреба

Името на магазина се щампова върху визитни картички на известни мебелни фирми, с чиито стоки магазинът търгува.

Семеен терапевт

Лекува разбити сърца

Масажист

Личен треньор

Училище по карате

Инвестиционна компания

Фирма за озеленяване

Козметичен салон

Ремонт на велосипеди

Медицинска сестра

Уебдизайнер

18

Инвестиционен посредник