Проверявате ли телефона си за съобщения или е-мейли по време на среща?

Ако наистина го правите, то трябва да знаете, че това дразни вашите шефове и колеги.

Университетът на Южна Калифорния изследва 554 души, печелещи повече от 30 000 долара годишно и ръководещи компании с повече от 50 служителя.

Резултатите може и да Ви изненадат, но по-възрастните и добре печелещите Ви колеги смятат, че е крайно неуместно да проверяваме телефоните си по време на среща.

Вижте още: 13 неща, които психически устойчивите хора избягват да правят

Общо 86% от участниците в допитването отговарят, че е неуместно да се отговаря на обаждания по време на среща, а 84% смятат, че не е редно да проверяваме за нови мейли и/или съобщения.

Над 75% от анкетираните споделят, че не е професионално да се пишат мейли или съобщения, а 66 на сто са на мнение, че това не е правилно дори и по време на неформалните срещи.