Първа Инвестиционна Банка бе класирана на първо място в категория финансови институции/банки в класацията на най-силните марки в България.

Това показа резултатът от независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на глобалната организация Superbrands, което се провежда за четвърти пореден път у нас.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.

Членовете на Борда не получават материално възнаграждение, те не оценяват марка, с която са

свързани, или брандове на свои конкуренти.

Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.

Superbrands е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите.

Тези преимущества, съзнателно или несъзнателно, признават потребителите и искат да ги притежават. Superbrands трябва да демонстрира качество, надеждност и индивидуалност.

Първа инвестиционна банка става лидер в категория финансови институции/банки.

По този начин най-голямата българска банка, показва, че е и най-любимата българска марка сред потребителите на финансови услуги.