Новият сайт на Мтел вече предлага много повече възможности за клиентите на телекома и отразява изцяло тяхното поведение и нужди онлайн. Дизайнът на сайта е изцяло променен, а основните му функционалности са подобрени и са в съответствие с най-добрите практики в тази област.

Навигацията в уебсайта вече се осъществява много по-лесно, за да могат потребителите бързо да намират информация за продуктите и услугите на компанията. Те могат да сравняват устройствата или тарифните планове на телекома чрез специално разработен модул, а също така и да ги поръчат директно през сайта.

Услугите в сайта вече са много по-персонализирани. В момента, в който потребителят влезе в своя профил, през „Моят Мтел“ той вижда само релевантни за него услуги. Промяна има и в менютата за управление на потреблението. Информацията, свързана с потреблението, месечните такси и отстъпките на клиентите, са интегрирани заедно в общо меню, което е много по-прегледно и спестява време на потребителите.

Клиентите вече могат да заплащат своите фактури направо през новия сайт. Достатъчно е само да са се регистрирали с профила си в уебсайта. Потребителите имат възможност да активират допълнителни услуги, които също могат да платят онлайн.

Изцяло обновен е и електронният магазин на Мтел. Подобреният му дизайн и функционалности помагат на клиентите по-бързо да направят своя избор, като сред новите опции е възможността за плащане онлайн в момента на поръчката. Досега плащането се извършваше с наложен платеж. Доставката на продукта остава безплатна, както беше досега. Поръчка може да бъде направена и без предварителна регистрация. Покупките се осъществяват много по-лесно и през мобилни устройства, защото уебсайтът се адаптира към типа устройство на потребителя – мобилен телефон, таблет или декстоп.

Корпоративната уеб страница на Мтел е сред най-посещаваните български сайтове, като се нарежда до сайтовете на 24 часа, sinoptik и vesti.bg. Най-често използваните секции в сайта са управление на личния профил, справки, SMS център, промоции, тарифни планове, устройства и пакетни предложения. След старта на новия сайт потребителите значително повече ползват услугите за управление на свoите услуги и за справки, като много от тях го правят и от мобилни устройства.

Промененият уебсайт на Мтел е са само част от активностите, с които телекомът цели да подобри начина, по който си взаимодейства с потребителите. Така компанията цели да повиши удовлетвореността на своите клиенти. Освен сайта, Мтел представи и изцяло обновено съдържание за фактурите си, които ще са достъпни от май. В допълнение, телекомът разработва продукти, съобразени изцяло с клиентските нужди, по-добро обслужване в магазините, опростяване и намаляване на документацията при сключване на договори, подобряване на програмите за лоялност и други.