Мтел получи Сребърна награда на фестивала за ефективност на рекламата „EFFIE България 2015“, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции. Отличието беше връчено на церемония снощи за кампанията „Ти водиш“, реализирана за Мтел от рекламната агенция на телекома - „The Smarts“.

„Ти водиш“ е имиджовата кампания, която миналата година представи новото мото на Мтел. Кампанията беше отличена в една от най-оспорваните категории - „Корпоративни комуникации“, където не бяха връчени бронзов и златен приз.

Според експерти тази категория е една от най-трудните на фестивала, тъй като участниците в нея трябва да демонстрират как освен, че са постигнали добри бизнес резултати, са успели трайно да променят и нагласите на потребителите.

Чрез „Ти водиш“ Мтел направи заявка за нов имидж, като даде обещанието за общуване с клиентите по нови правила. Компанията се ангажира да продължи да бъде предпочитаният от клиентите телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те да имат свободата да избират кога и как да ги ползват.

Само за два месеца чрез кампанията Мтел успя да наложи новото си корпоративно мото – „Ти водиш“, и започна да преобръща негативните нагласи към марката, натрупани през годините.

Режисьор на телевизионния клип за кампанията е Петко Спасов. Оператор е Юлиян Атанасов, а музиката е дело на Николай Маджаров-Файчето.

Освен наградата в категория „Корпоративни комуникации“, Мтел получи още едно признание, като оглави класацията за рекламодателите в тазгодишното издание на фестивала.

Наградите EFFIE отличават най-ефективните рекламни кампании през предходната година и следват регламента на международния формат, провеждащ се във всички развити пазари. Повече информация за наградените кампании, както и за самите награди, е публикувана на сайта на „EFFIE България‘ 2015“.