Клиенти на Мтел: има позитивна промяна в начина на обслужване
Услуги без аналог на пазара и подобрено обслужване – това бяха част от коментарите на клиенти на Мтел, които разговаряха с ръководството на компанията. За първи път у нас телеком организира подобна среща, като за нея в централата на Мтел дойдоха клиенти от цялата страна.
Срещата продължи два часа, през които бяха обсъдени обслужването в Мтел, както и продуктите и услугите на компанията. Сред останалите теми бяха бъдещите планове за развитие на 4G.
Според клиентите, участвали в разговора, в последните месеци се усеща позитивна промяна в начина на обслужване. Те споделиха още, че като цяло харесват предлаганите услуги, но искат повече мобилен интернет в тарифните планове, а при телевизията – повече HD канали.
Сред присъстващите преобладаваха ползващите Мтел трансфер. „Откакто съм на този план, вече не ходя с два телефона в себе си“, похвали тарифата един от клиентите и определи като най-голямо нейно предимство прехвърлянето за следващия месец на неизползваните минути за разговори.
Положителни отзиви получи и новия дизайн на фактурата, която потребителите вече получават. Според участниците в срещата тя вече е много по-добре структурирана, което я прави по-лесна за разбиране. Клиентите споделиха, че за тях много удобен канал за обслужване е онлайн чатът на компанията, където намират бърз и лесен начин за консултация.
Потребителите поискаха повече възможности за онлайн плащания на сметки, повече персонално отношение в магазините на компанията и по-малко изчакване при обаждания на *88.
По време на срещата бяха предложени няколко идеи за изцяло нови услуги – въвеждането на опция за „замразяване“ на услугите, когато не ги ползваш за определен период от време, добавяне на опция за чат в приложението „Моят Мтел“ и възможност услугата Мултиекран да бъде достъпна извън България.
Освен че разговаряха с ръководството на компанията, клиентите посетиха колцентъра на Мтел и Центъра за управление на мрежата, в който нейната работа се следи денонощно.
Срещата е част от инициативите, чрез които Мтел цели да повиши удовлетвореността на своите клиенти. През последните месеци компанията предприе редица стъпки в тази посока, сред които нов уебсайт и нов дизайн и повече информация във фактурите.
В допълнение телекомът разработва продукти, съобразени изцяло с клиентските нужди, непрекъснато работи за по-добро обслужване в магазините, опростяване и намаляване на документацията при сключване на договори, подобряване на програмите за лоялност и други.