За шеста поредна година Мтел спечели първа награда в категорията „Телекомуникации“ в националната класация „Любимите марки“. Компанията събра близо 4300 гласа, с 600 повече от първия си подгласник. Така Мтел се утвърди за пореден път като най-предпочитания бранд сред доставчиците на телеком услуги в България.

В продължение на два месеца интернет потребителите имаха възможността да дадат своя вот в 24 категории. Мтел се нарежда на челна позиция заедно с утвърдени марки като Samsung, Loreal, Happy Bar & Grill и други.

„Това признание идва в особено специален момент за всички в Мтел. През тази година празнуваме своята 20-годишнина и фактът, че за пореден път бяхме избрани за любимa марка от българите, показва колко важно е да следваме пътя, който нашите клиенти сами задават. Докато имаме тяхното доверие и подкрепа, знаем, че вървим в правилната посока“, коментира Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в Мтел.

В началото на юни компанията получи и друго високо признание – президентът Росен Плевнелиев връчи на изпълнителния директор на телекома Танасис Кацирубас почетен знак за активна позиция по значими обществени каузи и последователна политика за корпоративна социална отговорност. За последните две десетилетия Мтел е инвестирал в българската икономика над 3.5 млрд. лева.