Цената на 30-секундния рекламен спот по време на финала по американски футбол в НФЛ, известен като Супербоул, е скочила до 5 млн. долара, според CBS, която ще предава следващия мач на 7 февруари 2016 г.

Сумата представлява увеличение с 11% от най-високата цена, платена за реклама по време на последния финал през февруари. Рекламодателите плащаха по 4.5 млн. долара на NBC за 30-секунди рекламно време по време на големия мач.

Последният път, когато CBS предаваше Супербоул, преди три години, средната цена на 30-секундната реклама бе 3.8 млн. долара.

От CBS заявиха, че по време на следващия финал телевизионните реклами ще се стриймват и онлайн в реално време, генерирайки още повече приходи.

Преди време главният изпълнителен директор на CBS Лес Мунвес бе заявил, че цената на рекламата в крайна сметка може да достигне 6 млн. долара.