Смарт Органик приключи първите шест месеца на 2014 г. с неконсолидирана брутна печалба от 1.108 млн. лв., спрямо положителен финансов резултат от 778 хил. лв. за година по-рано.

Приходите от продажби до 30 юни възлизат на 6.58 млн. лв., срещу 3.959 млн. лв. за първите шест месеца на 2014 г.

Само за юли компанията, произвеждаща енергийните барчета Roo'bar и други биохрани, отчита продажби от 1.7 млн. лв., което представлява ръст от 140% спрямо същия месеца на 2014 г.

Ръстът в продажбите за първите седем месеца на 2015 г. вече е 85%, споделя месец юли на предходната година, споделя Яни Драгов, изпълнителен директор на компанията за Profit.bg.

Ако запазим юлските продажби до края на годината, ще успеем да постигнем трицифрен ръст за 6-а поредна година, допълни той.

В началото на август Комисията за финансов надзор върна проспекта на компанията за първично публично предлагане за предоставяне на допълнителна информация.

„Проспектът ще бъде входиран отново, като предвид резултатите на компанията, ценовия диапазон на акциите ще бъде актуализиран,“ сподели още Драгов.

Настоящият капитал на Смарт Органик е 1.5 млн. лв., разпределен в същия брой акции. Планираното увеличение на капитала е от 10%. Мениджър на IPO-то е Mane Capital.

Набраната сума ще бъдат изразходвана за увеличение на капацитета на производство на дружеството, пускането на нови продукти, както и осъществяването на определени придобивания.

В момента продуктът на компанията – енергийните барчета Roo'bar се разпространява в 41 държави, но целта е навлизането на пазарите в САЩ, Канада и Австралия.