Facebook страниците се превръщат в онлайн мол
Facebook ще улесни значително компании в това да управляват бизнеса си през най-голямата социална мрежа в света.
Facebook ще пусне две нови секции: Пазаруване и услуги, които ще позволят на компаниите да предлагат продуктите и услугите си директно от техните страници в социалната мрежа.
Главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг представи нововъведението по време на пресконференция в централата на компанията в Менло Парк, Калифорния.
В момента във Facebook има над 45 млн. страници, разкри Сандбърг. С новите промени собствениците на тези страници ще могат да се възползват от две нови секции в своите бизнес страници: Пазаруване и услуги.
Пазаруване, която Facebook започна да тества през юли, позволява на търговците на дребно да предлагат и да продават продуктите си през техните страници. По подобен начин страницата Услуги, ще предлага същите възможности на компаниите, които са в сектора на услугите.
Новите секции все още са в период на тестове от ограничен брой компании, като от Facebook заявиха, че ще ги направят налични за повече компании в следващите седмици.
Освен това Facebook ще улесни комуникацията на потребителите с компаниите през техните страници с три нови бутона, които в момента се тестват.
От Facebook твърдят, че в бъдеще ще продължат да добавят още секции в корпоративните страници. Според социалната мрежа промените имат за цел да направят присъствието на компаниите във Facebook по-персонифицирано въз основа на това с какъв бизнес се занимават.