Компанията, която повиши стойността си над 10 пъти за три години
Продължаваме да следим изключителния ръст в бизнеса на приложението Snapchat. По последни данни средният потребител на приложението прекарва в него между 25 и 30 минути на ден.
Това е сериозно, предвид на факта, че приложението за инстантни съобщения (които се изтриват 10 секунди, след като бъдат прегледани от получателите им) разполага със 100 милиона активни потребители на ден.
Според данни на компанията 60% от активните дневни потребители на приложението създават ново съдържание всеки ден.
От Snapchat започват да търсят начини да монетаризират популярността си, като явно са стигнали до извода, че могат да откраднат част от рекламата от телевизиите.
За целта те са поверили на телеметричната организация Nielsen да измерва трафика през изминалия месец.
Отново според данни на Snapchat, приложението достига до 41% от американците на възраст между 18 и 34 години. За сравнение 15-те водещи телевизионни канала в страната достигат едва 6% от аудиторията в същата възрастова група.
По последни оценки, приложението се оценява на 10 милиарда долара. Ръстът е невероятен предвид на факта, че оценката му бе едва 800 милиона долара през юни на 2013 година.