Уника вече приема молби за обезщетения от клиенти на Астрал
Клиентите, купили туристически услуги на подалия документи за обявяване в несъстоятелност туроператор „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД, могат да се чувстват напълно спокойни, че ще получат финансова компенсация за пропадналите им почивки.
Благодарение на сключената застраховка „Отговорност на туроператора“ с покритие от 700 000 лв. между ЗК „УНИКА“ АД и „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД, потърпевшите клиенти на туроператора ще бъдат обезщетени по реда и условията на Закона за туризма и застрахователния договор.
В тази връзка, претенциите могат да бъдат подавани в офис на ЗК УНИКА АД, онлайн на сайта на компанията или на денонощния телефон 0700 11 50. Процесът по завеждане на искове е максимално улеснен с цел бързо обслужване на клиентите.
Изисква се единствено попълване на уведомление за настъпила вреда без нужните допълнителни документи. Служителите на компанията обслужват клиентите при нормални условия. Няма напрежение и тревога нито от страна на офисите на компанията, нито от страна на клиентите.
Срокът за обработка на документите е 15 работни дни, като от УНИКА въвеждаме допълнителни мерки да се изплатят исковете максимално бързо, съобщават от компанията. Спешно ще се разглеждат претенции на клиенти, на които им предстоят пътувания до края на седмицата.
Искрено съжаляваме за случващото се с един от най-големите български туроператори и оценяваме професионализма, с който подхождат в този труден момент в името на клиентското спокойствие, допълват от Уника.