Heineken: Пием по-малко бира
Вторият по големина производител на бира в света Heineken обяви днес, че продажбите през март месец отчитат спад от 14%, информира CNBC.
Понижението се дължи основно на затварянето на барове и ресторанти по света, заради безпрецедентните мерки, взети около COVID-19.
Производителят на бирите Heineken, Tiger и Sol, както и вече обяви, че обемите бира ще бъдат с 2% по-малко през първото тримесечие, а като цяло обемите, включващи и сайдър, и безалкохолни напитки, ще са с 4% по-малко.
Второто тримесечие на годината се очаква да е по-слабо, като те дори могат да окажат влияние и върху цялото второ полугодиние на годината, уточняват от компанията.
Вдигането на част от ограничелните мерки може и да се случи, но те ще имат отражение върху икономиката в следващите месеци, казват още от Heineken.