УниКредит Булбанк ще приема заявления за отсрочване на кредити още 3 месеца
УниКредит Булбанк и дъщерните й дружества – УниКредит Кънсюмър Файненсинг, УниКредит Лизинг и УниКредит Факторинг, ще приемат заявления за отсрочване на кредити от клиенти още три месеца.
По този начин УниКредит Булбанк удължава срока, в който засегнатите от кризата физически лица и компании могат да получат подкрепа за изплащане на задълженията си до 23.09.2020 г., включително.
Банката вече предложи конкретни действия и механизъм за облекчаване на обслужването на кредитните задължения на своите клиенти под формата на гратисен период на вноските за главница и лихва за период до 6 месеца, гратисен период само за главницата за период до 6 месеца и механизъм за разсрочване, приложим за револвиращите продукти.
Клиентите, които не покриват напълно критериите или пък имат нужда от различно решение от предложените в механизмите, също могат да потърсят съдействие, като се свържат с банката.
„За УниКредит Булбанк клиентите са на първо място. От 10 април досега от възможността за подкрепа са се възползвали над 20 000 индивидуални клиенти и над 3000 компании. Виждаме, че възможността за разсрочване на задълженията е изключително полезна за тях и затова удължаваме периода, в които гражданите и компаниите могат да се възползват от подкрепата ни“, коментира Теодора Петкова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на УниКредит Булбанк.
Кандидатстването за отсрочване не изисква посещение във филиал на УниКредит Булбанк. То може да бъде направено изцяло през дигиталните канали на банката. Достатъчно е клиентите да попълнят онлайн формата на интернет страницата на УниКредит Булбанк - за индивидуални клиенти или юридически лица и служители на банката ще се свържат с тях. На разположение е и специално разкритият номер за подаване на искания по телефон 02 9337 260 и центърът за контакт за клиенти на банката на номер 0 700 18484 (кратък 18484).
Гратисният период е с максимален срок до 6 месеца, който изтича най-късно до 31.03.2021, като всеки клиент има възможност да се откаже от предоставения гратисен период по-рано от предвиденото и да поиска изготвяне на нов погасителен план.
Повече информация може да бъде намерена на специалната секция на интернет страницата на банката.