Nokia е продавала тоалетна хартия, Samsung - риба. Какъв е изводът?
Трудно е да се повярва, че някога популярната в цял свят компанията Nokia е продавала тоалетна хартия. Или, че Lego, почти синоним на детските конструктори, е компания, стартирала с производство на дървени играчки патета.
Също толкова невероятно е, че Colgate някога е произвеждала свещи. Какво да кажем за Toyota? Един от най-големите производители на автомобили в цял свят е започнал успешния си път с производството и продажбата на автоматизирани тъкачни станове.
Тези компании, подобно на много други, дават ценни бизнес уроци, казва Ананд Махиндра, председател на Mahindra Group. По думите му, важният урок в случая е: Адаптирайте се и растете.
A fascinating list that shows how entrepreneurs are flexible & ‘pivot’ when opportunity arises. But it provides a great lesson even for our personal lives: Don’t be afraid of change. You don’t have to stay wedded to what you originally started out to do. Evolution is life! https://t.co/nlWSuFoGsu
— anand mahindra (@anandmahindra) September 16, 2022
Махиндра съставя увидителен списък, който показва колко гъвкави са предприемачите, когато видят възможност пред себе си, пише Money Control.
67-годишният индустриалист публикува списъка в акаунта си в Twitter с посланието: Не се страхувайте от промяната. Не е нужно да оставате обвързани с това, което първоначално сте започнали да правите. Еволюцията е живот!