Threads официално дойде на европейския пазар
Платформата Meta пусна Threads в Европа, месеци след като компанията майка на Facebook и Instagram лансира приложението за микроблогинг в САЩ.
Главният изпълнителен директор на компанията Марк Зъкърбърг обяви старта на социалната мрежа днес, като написа, "отваряме Threads за повече страни в Европа".
При първоначалния си старт Threads стана достъпен за повечето пазари по света, но Meta се въздържа от пускането ѝ в Европейския съюз заради регулациите на блока за онлайн услуги, които са сред най-строгите.
Потребителите в ЕС могат да изберат да създадат профил в приложението, директно свързан с тяхната регистрация в Instagram, или да го използват без акаунт за разглеждане и споделяне на съдържание чрез копиране на връзки.
"Развълнувани сме, че все повече хора използват Threads и ще продължим да се вслушваме в отзивите на общността, за да подобрим още повече изживяването за всички", заявиха от компанията.
Meta съобщи, че работи по подобряването на новата платформа от стартирането ѝ през юли. Компанията добави уеб версия, канал за "следване", възможност за редактиране на публикации, търсене с ключови думи и маркиране на теми.
През октомври Зъкърбърг каза, че Threads има малко под 100 милиона активни потребители, като добави, че според него те може да достигнат 1 милиард в рамките на няколко години.
Пазарната експанзия на Threads идва, след като няколко рекламодатели спряха рекламните си разходи в X на Илон Мъск, тъй като той беше обвинен в антисемитизъм заради коментари от профила си.